kalau aku gaduh

aku tengah gaduh actually , sambil kongsi smbil jadi nasihat utk diri sndri , hahaha ,

kalau gaduh ?


1. diam
kalau dye pung pang pung pang pung pang kau pokpekpokpekpokpek bila nak settle weyh ?
mengalah sikit apa salah nya

2. ckp kat diri sndiri . "im cool ! im really cool !" (tiru dari cter sejoli but really work! try lah)
then breath in breath out
yg ni aku selalu buat time gaduh besar , kadang kadang mnjadi kdg kdg aku taleh coolkan diri sndiri , hahahaha

3,jangan pernah mngungkit
walau besar mana pengorbanan kita jangan pernah ungkit . once kau ungkit .. ish ish pikir sndiri lah apa jadi . kan ? biar dia sndiri sedar apa yg kau dah korbankan untuk dia

4.jangan pernah rendahkan dye
camne tu ? walau teruk mana kelemahan dye jgn sebut masa ni , pilih masa lain tegur dye .

bende bende ni lah aku paling jaga ,
jaga perasaan org yang kita sayang ,
kalau kapel ngn org yg kite tak syg , tayah buat bende bende atas ni pun tape ,
lantak pi
sebab sayang , aku sanggup pendam sumenye , telan sume nye ,

ok , bye ,


No comments:

Post a Comment